…maar mijn Liftbedrijf heeft al een Portal…

sep 27, 2016

Klopt! Kone heeft Kone Care, Otis en Schindler hebben ook een soortgelijk portal. Het Liftinstituut heeft “Mijn Liftinstituut”. Waarom dan een universeel liftboek introduceren?

Keep it stupid simple: houd het simpel

Het hebben van meerdere en/of verschillende portals kan ook nadelig werken: alleen al het eigen maken van de diverse portals vraagt tijd en inspanning. Veel gebouweigenaren hebben meerdere liftbedrijven en keuringsinstellingen gecontracteerd. Wanneer je hun eigen portals op de juiste wijze wilt gebruiken, moet je ze eerst leren kennen.

Wanneer een universeel liftboek www.liftboek.nl wordt gebruikt dan hoef je maar één portal te bekijken, ongeacht wie de lift onderhoud of keurt. Wordt er gewisseld van onderhoudsbedrijf, dan blijft het portal ongewijzigd.

Van wie is de data?

Einde relatie betekent bij nagenoeg alle fabrikanten, onderhoudsbedrijven en keuringsinstellingen ook einde data. Account afgesloten = data onbereikbaar. Gebruik je www.liftboek.nl dan kun je zelf de nieuwe contractpartij toegang tot jouw liften geven: de oude contractpartij wordt verwijderd om vervolgens de draad weer op te pakken. De data is en blijft eigendom, gelijk aan dat de lift eigendom blijft.

Dus dan wordt het dubbel werk?

Liftinzicht komt binnen enkele weken met een nieuwe app onder de naam ‘koppelbox’. Met deze app kan het liftbedrijf eenvoudig gegevens aan het universele liftboek middels www.liftboek.nl koppelen. Geen dubbel werk dus!

Klantenbinding

Een Portal blijkt vaak een tool om klanten te binden. Liftonderhoudsbedrijven, die hun klanten weten te binden door simpelweg hun werk goed te doen, hebben dan ook geen bezwaar tegen een universeel liftboek. Lijkt het toch een probleem, dan geeft dat te denken…